KAMPANIA NA RZECZ RYSOWANIA. Strona w trakcie tłumaczenia... prosimy o cierpliwość

POWIEDZIELI O NAS

Kampania na Rzecz Rysowania pozwoliła ludziom rysować, gromadzić się by rysować, w taki sam sposób, w jaki gromadzi się by śpiewać. Zaowocowało to przyciągnięciem tysięcy ludzi do naszych galerii i muzeów. Wielu z nich mogłoby nigdy do nich nie zajrzeć. Co ważniejsze, Kampania zauważalnie zmieniła relację publiczności z tymi instytucjami. Przychodzą oni z konkretnym celem, ich zainteresowania ogniskują się . Jest to triumf dostępności w najlepszym stylu … ustanowienie znaczenia rysunku nie tylko jako sposobu wyrażania siebie, ale jako narzędzia w edukacji, nauce i projektowaniu.
Quentin Blake, Patron Kampanii i Ilustrator

Tam gdzie tak wielu ludzi by wypowiedzieć się wizualnie po prostu polega na wcześniej przygotowanych pakietach komputerowych pojawia się groźba, że coś ważnego zostanie bezpowrotnie utracone. Kampania przywraca nam nasze naturalne zdolności do wyrażania siebie poprzez rysunek w jego różnorodnych przejawach.
Sir Roger Penrose, Patron Kampanii i Matematyk

Główne projekty Kampanii zainicjowały wiele partnerstw, zaangażowały tysiące uczestników i spowodowały ogólną zmianę w postrzeganiu centralnej roli i ogromnego potencjału rysunku jako narzędzia w nauczaniu i procesie szerzenia aktywnej partycypacji … Jedną z rzeczy, która ekscytuje mnie w Wielkim Rysowaniu jest to, że jest ono szalenie włączające – młodych i starych, tych, którzy wcześniej mieli styczność z rysunkiem , i tych, którzy nigdy w życiu nie wzięli ołówka do ręki. W Wielkim Rysowaniu naprawdę zawsze jest coś dla każdego.
Sir Christopher Frayling, Przewodniczący Arts Council w Anglii.

Kampania na Rzecz Rysowania reprezentuje jedną z najbardziej innowacyjnych zmian w edukacji i sztuce w Wielkiej Brytanii w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Nie tylko promuje tradycyjną dyscyplinę sztuki, ale i otwiera możliwości nowych rozwiązań i kreatywnego rozwoju w różnych dziedzinach edukacji. Jako taka stanowi niesamowity impuls w nauczaniu i uczeniu się w ogóle. Kampania pozwala wszystkim uczniom i nauczycielom niezależnie od ich zaplecza edukacyjnego kwestionować i dociekać w trakcie procesu uczenia (się), 0raz rozwijać twórczy zbiór tradycyjnych tematów. Inicjatywy Kampanii na Rzecz Rysowania stanowią niezwykle skuteczny i korzystny impuls w kierunku rysowania i twórczego myślenia (in its networking capacity). Poprzez szkolenia trenerów i praktyków zostaje stworzona olbrzymia i efektywna sieć, the effect of which is exponential in growth terms.
Hewish Andrew, Dyrektor, The Centre for Recent Drawing

British Library jest dumna z przeprowadzenia „The Big Picture Party” 27 października 2008 roku. Z wielkim zadowoleniem przywitaliśmy panteon wspaniałych ilustratorów książek dla dzieci, z którymi przeprowadziliśmy program obejmujący warsztaty, wykłady i prezentacje. Impreza ta była wspaniałym sukcesem – prawdopodobnie najpopularniejszym wydarzeniem rodzinnym, jakie kiedykolwiek zorganizowaliśmy – i raz jeszcze dziękujemy wszystkim partnerom i artystom, którzy dołożyli wysiłku by dodać kolejne zajęcia i zaangażować więcej dzieci , gdy zaczęły tworzyć się kolejki. Pewien bardzo znany brytyjski pisarz, biograf i krytyk, który pojawił się na miejscu wydarzeń stwierdził, że „cudownie to widzieć”.
Fawcett Jon, Starszy Oficer ds. Imprez, The British Library

W ubiegłym roku gościliśmy Imprezę Inauguracyjną Wielkiego Rysowania – rzadko widuję tak wielu ludzi aktywnie zaangażowani w sztukę w naszej galerii. Instytucja została poddana transformacji.
David Anderson, Dyrektor ds. Edukacji i Interpretacji, V & A

Jesteśmy ogromnie wdzięczni Kampanii na Rzecz Rysowania za wszystko czego dokonała. Rysunek jest teraz w National Gallery na porządku dziennym. Mamy nadzieję, że tak będzie również przez wiele następnych lat.
Adler Kathy, Dyrektor ds. Edukacji, National Gallery

Zdumiewające jest sposób, w jaki Big Draw dał ludziom w różnym wieku i z różnych środowisk mandat by myśleć szeroko, rysować swobodnie i być twórczo produktywmym w różnych wymiarach.
Sarah Harris, NADFAS Young Arts

Możemy tylko powiedzieć, że wpływ Wielkiego Rysowania na uczestników jest głęboki. Jesteśmy pod wrażeniem sposobu, w jaki tak niezwykle prosta aktywność, jak rysunek może prowadzić w kontekście muzeum do zaangażowania szerokiej publiczności. Miejsce tętni entuzjazmem i energią, co jest bardzo zakaźne.
Ament Sharon, Dyrektor ds. Komunikacji i Rozwoju, Muzeum Historii Naturalnej

Wielkie Rysowania znacznie podniosło udział społeczności czarnych i etnicznych w działalności muzeum.
Sarah-Jane Harknett, Muzeum Archeologii i Antropologii Uniwersytetu w Cambridge

Fakt, że wydarzenie jest częścią większej, krajowej kampanii sprawia, że jest ono bardziej inkluzywne, dostępne, ludzie czują, że są częścią czegoś większego, że ma ono większe znaczenie niż impreza organizowanej przez galerię samodzielnie.
Natalie Walton, Head of Education, Milton Keynes Gallery

Pomyśl o azylancie mówiącym bardzo słabo po angielsku lub nastolatku mającym problemy z nauką, nie radzącym sobie w szkole. W jakiej innej imprezie mogłaby na równych prawach wziąć udział tak zróżnicowana grupa ludzi?
Tom Flemons, Reading Development Facilitator for Staffordshire and Stoke on Trent

Filozofia jest bardzo włączająca – nie musisz mieć zdolności plastycznych, żeby wynieść coś z Wielkiego Rysowania. Impreza oferuje możliwość pracy w ramach edukacji formalnej i nieformalnej, pomaga organizatorom myśleć o rysunku w taki sposób, który przyjemnie angażuje odbiorców.
Clare Halstead, Arts in Education Co-ordinator, West Sussex County Council

W tak biednych regionach jak Cwmaman, gdzie mieszka społeczeństwo złożone z byłych górników, wiele osób nie ma pieniędzy na rozwój jakiegokolwiek hobby ale miejmy nadzieję, że niektórzy z uczestników będą kontynuować rysowanie i rozwijać swoje umiejętności rysunku.
Alice Place, Instytut Cwmaman

Wilekie Rysowanie stworzyło dobrą atmosferę w pełnym wyzwań środowisku centrum miasta.
Marilyn Rogers, Przyjaciele Tate Library / Społeczeństwo Brixton

Ich koncentracja, pewność siebie i energia były niesamowite,wbrew idei, że rozpiętość uwagi młodych ludzi uległa pogorszeniu. Rysowanie zdawało się koncentrować ich umysły!
Declan Carroll, Newry Instytut

Zamierzamy podbudować uczenie się takimi aspektami, jak twórcze myślenie, rozumowanie, umiejętności społeczne i poczucie empatii. Wierzymy, że broszury Kampanii pomogą nam w sprawieniu, by rysunek stał się integralnym narzędziem w nauczaniu tego.
Kate Keane, Dyrektor, Żłobek i przedszkole Ewell Grove

Książki przypomniały mi, że podstawowym, a często jedyną realną wartość czerpie z rysowania osoba szkicująca – co myśli i co odkrywa podczas rysowania jest najważniejsze. Skumulowanym efekt książek jest wzmocnienie procesu i aktu tworzenia znaku jako klucza do radzenia sobie z problemami, mierzeniem się z nimi , ich oceną i wykrywaniem ich przez rysowanie, tak w nauce, projektowaniu jak i sztuce.
Simon Poppy, Head of Art, Szkoła Oakham

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: